زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

بهارانه

امشب کنار حجم رویاهای سبزم عید می گیرم 


با یاد غوغای بهار و مستی اش امید می گیرم 


یک بوسه زد مهتاب بر پیشانی مملو احساسم


یک بوسه هم من از کنار گونه ی خورشید می گیرم! 


یک سال چرخیدم به دنبال کسی موهوم و دور از من


او بی وفایی کرد و من این قصه را نادید می گیرم 


اینک بهار ست و دلم غرق نسیمی عشق آمیز ست 


امشب هر آن چیزی که از سمت خدا تابید می گیرم


امشب کنار سبزه و ماهی قرمز جشن می گیرم 


از آینه پژواک هر سینی که می بارید می گیرم 


امشب خدا را نیز من یک جور دیگر می پرستم باز! 


این لحظه هایی را که من مسرور و شادم عید می گیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد