زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

بی وفا عشق من

بی وفا عشق من 


به خدا اشک من می مونه رو گونم تا بیای پیش من 


رفتی و بعد و تو چه زجری کشیدم 


هنوز تار موتو به دنیا نمی دم 


تورو به خاطراتمون تو منو بی خبر نذار 


تورو به اشکمون قسم منو چشم به در نذار 


باشه می رم از پیشت خداحافظ عشق من 


ببخش روی نامه هام باز چکیده اشک من 


دلت موندنی نبود خداحافظ عشق من 


حالا که نموندی بگو از من چی دیدی 


چه ساده نشستی چه ساده پریدی 


بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی 


حتی واسه دلخوشیمم دست تکون ندادی رفتی 


پس بذار روی ماهتو دم آخر نگاه کنم 


سخت به خاطراتمون با دل خون نگاه کنم 


وقت رفتنت نبود خداحافظ عشق من 


دلت می شکنه یه روز می دونی قدر اشک من 


سخته گفتنش ولی خداحافظ عشق من 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد