زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

گفتم : که روی ماهت ، از من چرا نهان است

گفتم  : که روی ماهت ، از من چرا نهان است ...


گفتا : تو خود حجابی ، ورنه رخم عیان است ! ...


گفتم : که از که پرسم ، جانانشان کویت ...


گفتا : نشان چه پرسی ، آن کوی بی نشان است ! ...


گفتم : مراغم تو ، خوشتر زشادمانی ...


گفتا : که در ره ما ، غم نیز شادمان است ! ...


گفتم که سوخت جانم ، از آتش نهانم ...


گفت آنکه سوخت او را ، کی ناله یا فغان است ! ...


گفتم : فراق تا کی گفتا که تا توهستی ! ...


گفتم : نفس همین است گفتا سخن همان است ! ...


گفتم : که حاجتی هست ، گفتا بخواه از ما! ...


گفتم : غمم بیفزا ، گفتاکه رایگان است ! ...


گفتم : زفیض بپذیر ، این نیم جان که دارد ...


گفتا : نگاه دارش ، غمخانه تو جان است !...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد