زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

زیباترین شعرهای عاشقانه

ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر توام سنگین شده

قصه درد

رفتم و زحمت بیگانگی از کوی تو بردم


آشنای تو دلم بود و به دست تو سپردم 


 

اشک دامان مرا گیرد و در پای من افتد


که دل خون شده را هم ز چه همراه نبردم


 

شرمم از آینه ی روی تو می آید اگر نه 


آتش آه به دل هست نگویی که فسردم


 

تو چو پروانه ام آتش بزن ای شمع و بسوزان


من بی دل نتوانم که به گرد تو نگردم


 

می برندت دگران دست به دست ای گل رعنا


حیف من بلبل خوش خوان که همه خار تو خوردم


 

تو غزالم نشدی رام که شعر خوشت آرم


غزلم قصه ی دردست که پرورده ی دردم 


 

خون من ریخت به افسونگری و قاتل جان شد


سایه آن را که طبیب دل بیمار شمردم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد